Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΡΩΣΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

МАША И МЕДВЕДЬ
Προσπαθώντας να δω πόσο δύσκολο είναι σε κάποιον που δεν γνωρίζει την Ελληνική γλώσσα να διαβάσει τα κείμενά μου, διαπίστωσα πόσο επίπονη είναι μία τέτοια προσπάθεια. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί Έλληνες της διασποράς, αλλά και αρκετοί ξένοι που διδάσκονται Ελληνικά. Τα Ρωσικά μού φάνηκαν τα πιο δύσκολα. Θυμήθηκα τότε πως η φίλη μου Βαλεντίνα Παρασκευοπούλου από τη Γεωργία, γνωρίζοντας την αγάπη μου στα παραμύθια, μου είχε χαρίσει ένα ρωσικό παραμύθι. Εγώ βέβαια δεν ξέρω να το διαβάσω. Το σκανάρισα λοιπόν και το στέλνω στους 78 φίλους και φίλες από τη Ρωσία, που επισκέφτηκαν τη σελίδα μας στις 27 Απριλίου, για να το διαβάσουν στα παιδιά και στα εγγονάκια τους…

clip_image002 clip_image004

clip_image006


clip_image008
clip_image010

clip_image012
clip_image014
clip_image016



clip_image018
clip_image020clip_image022

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου